Centrala voip ułatwia komunikację różnymi kanałami

IT / December 27, 2016 / No Comments /

W dzisiejszych czasach dobra komunikacja to podstawa. Żeby jednak sprostać oczekiwaniom klientów, trzeba postawić na wszechkanałowość. Choć telefon wciąż jest popularnym narzędziem, to użytkownicy korzystają też z wielu innych form kontaktu, jak np. czat, sms, formularz.

Omni-channel to nie przywilej

Obecnie większość użytkowników po 20 roku życia ma do dyspozycji smartfon, z którego bez większych problemów może korzystać niemal w każdej sytuacji. To powoduje, że często chcąc uzyskać informacje na dany temat, wysyła zapytanie przez formularz pisze na czacie, a nawet korzysta z mediów społecznościowych. Jeśli zależy mu na tym, by szybko uzyskać daną informację, również nie ma z tym większego problemu. Jednocześnie oczekuje, że niezależnie, jaki kanał wybrał do komunikacji, będzie dobrze obsłużony, a konsultant będzie znał wcześniejsze ustalenia, jakich dokonał w trakcie poprzednich rozmów. Tłumaczenie wszystkiego od początku jest bardzo frustrujące i powoduje, że klienci szukają pomocy gdzie indziej, a to sytuacja zdecydowanie niedopuszczalna. Jak w takim razie sprawić, by klient szybko uzyskał potrzebne informacje? Odpowiedzią na tak zadane pytanie jest centrala voip. Dzięki niej rozmowy idą znacznie sprawniej i to niezależnie od sposobu, w jakim klient będzie chciał się skontaktować z firmą.

Dostęp do bazy CRM

W komunikacji bardzo pomaga dostęp do bazy CRM, czyli wszystkich klientów, którzy do tej pory kontaktowali się z naszą firmą. Bez względu na to, czy dana osoba kontaktuje się przez telefon, mail, czat czy wideoczat konsultant ma dostęp do wszystkich istotnych informacji. Może w każdej chwili sprawdzić wszelkie potrzebne informacje, przeczytać potrzebne informacje, sprawdzić historię transakcji, a także wcześniejsze zakupy i na tej podstawie zaproponować konkretny produkt. Dzięki temu klient nie musi tłumaczyć swojej sprawy od początku, a to bez wątpienia wpływa na jego postrzeganie danej marki. Centrala voip umożliwia właśnie kontakt różnymi kanałami.

Łatwa możliwość edycji kontaktów

Warto też podkreślić, że centrala voip to nie tylko łatwiejsza komunikacja, ale także możliwość swobodnego zarządzania kontaktami, które można w dowolnej chwili zmieniać, edytować, usuwać, przypisywać do danych kampanii, a także do konkretnego konsultanta. Dzięki temu akcje marketingowe idą jeszcze sprawniej i są znacznie efektywniejsze. To bardzo duże udogodnienie. Nic dziwnego, że tak wiele osób korzysta z takich właśnie rozwiązań.


Tags :

Leave a Reply