Dostarcz klientom informacji o produkcie, którego szuka. Postaw na software contact center

IT / February 10, 2017 / No Comments /

Branża call center dynamicznie się rozwija, czego najlepszym przykładem jest software contact center. Jakiego rodzaju jest to urządzenie? I czy warto na nie postawić? Przeczytaj ten tekst i znajdź odpowiedzi na powyższe pytania.

Przepływ informacji na najwyższym poziomie

Obecnie najważniejszą rolę w dotarciu do klienta pełni informacja. To właśnie jej konkretyzm, odpowiedź na każde padające po drugiej stronie pytanie odgrywa kluczową rolę w sprzedaży. To, w jaki sposób osoba odpowiadająca na pytania zainteresowanej osoby będzie na nie odpowiadać – czy zaciekawi i pokaże zalety oferty w głównej mierze zależy czy dany produkt się sprzeda. Dziś jednak nie wystarczy sam telefon. Klient wymaga o wiele więcej. Wymaga informacji na różnych kanałach komunikacji. Rozmowa telefoniczna odniesie więc jedynie połowiczny sukces gdyż niektórzy klienci zanim przystąpią na ofertę zechcą wiedzieć o produkcie jak najwięcej. Mówiąc krótko – będą zadawać niecodzienne pytania, pytać o najdrobniejszy nawet szczegół. Zrobią to jednak nie tylko przez telefon. Użyją wszelkich możliwych kanałów komunikacji z pracownikiem biura obsługi klienta – użyją telefonu czy kontaktu przez chat na stronie internetowej.

Obsługa klienta na najwyższym poziomie

Dlatego tak ważną rolę w dzisiejszym marketingu sprzedaży odgrywa software contact center będący zintegrowanym systemem obsługi klienta. Przy jego pomocy Twoja firma ma może błyskawicznie reagować na zapytania klienta bez względu na to z jakiego urządzenia korzysta. Nie ważne czy dzwonisz, czy wysyłasz informacje z ofertą – baza danych klientów którą dysponujesz pozwala Ci być wszędzie tam, gdzie znajduje się potencjalny klient. Dzięki oprogramowaniu które Ci proponujemy (i zajmiemy się jego wdrożeniem) będziesz w stanie odpowiedzieć na każde pytanie. Nawet to najbardziej nietypowe. Twoja firma zyska nie tylko większy zasięg lecz także i większą kontrolę nad pracą zatrudnianych przez Ciebie osób. Z dokładnych statystyk dostępnych w panelu dowiesz się ile trwały poszczególne rozmowy, jakim wynikiem się zakończyły i czy klient zdecydował się na ponowny kontakt. I nawet jeśli rozmowa prowadzona przez Twojego marketera nie zakończy się powodzeniem (klient odłoży zakup na inny termin) przy pomocy naszego systemu możesz mu skutecznie przypomnieć sms – em o proponowanym uprzednio ponownym kontakcie. Jak widać warto postawić na software contact center, bo dzięki temu programowi praca jest znacznie prostsza.


Tags :

Leave a Reply